.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد. سالار عقیلی در فدراسیون گلف پست گرفت!
روابط عمومی فدراسیون گلف نوشت: سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بعنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.(ادامه)
تعطیلی شنبه ها از کی اجرا می‌شود؟ شامل چه کسانی است؟
برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که تعطیلی شنبه ها از کی اجرا میشود؟ تعطیلی شنبه ها شامل چه کسانی میشود و یا تعطیلی شنبه ها تصویب شد؟ (ادامه)
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد. چهار گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد.(ادامه)
حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم. اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.(ادامه)
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.(ادامه)
 به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


خیز قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ /ریاست یک ساله بر مجلس دوازدهم قطعی است؟
به نظر می‌رسد که اگر قالیباف در تعامل با گروه‌های دیگر بتواند در سال اول مجلس دوازدهم رییس شود، خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند. (ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیحاتی در رابطه‌با فوت متخصص رشته بیماری‌های قلب و عروق بیمارستان شهرستان دلفان ارائه کرد. ماجرای خودکشی یک پزشک
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیحاتی در رابطه‌با فوت متخصص رشته بیماری‌های قلب و عروق بیمارستان شهرستان دلفان ارائه کرد.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۰ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی مانند تغییرات در صدا و سیما، اعلام دلایل ردصلاحیت روحانی و گمانه‌زنی درباره هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم پرداختند.(ادامه)
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت. رئیس اسبق فدراسیون کشتی درگذشت
محمد توکل رئیس اسبق فدراسیون کشتی، عضو تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد حقوق نمایندگان گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس منتشر شده که کذب است. تکذیب اعداد غیرواقعی درباره حقوق نمایندگان
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن رد اعداد حقوق نمایندگان گفت: در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس منتشر شده که کذب است.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست. دستور وزارت صمت برای تعجیل در برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف
معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست.(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود. درخواست محسن هاشمی از روحانی/ اعلام جزئیات دیدار حزب کارگزاران با حسن روحانی
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود.(ادامه)
افزایش حداقل دستمزد خصوصاً برای حداقل‌بگیران در شرایط تورمی درست است و دولت از این افزایش برای کمک به معیشت کارگران دفاع می‌کند؛ مشروط بر اینکه این افزایش موجب تخریب معیشت کارگران نشود / تورم کاهشی است/ ادغام صندوق‌های بازنشستگی منتفی است ....(خبر)
(ادامه)
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد. قانون اجازه انتشار دلایل رد صلاحیت داوطلبان را به شورای نگهبان نداده است
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد.(ادامه)
تاکنون ۱۲۰ امضا در مجلس، برای در اولویت قرار گرفتن بررسی موضوع افزایش تعطیلات پایان هفته جمع آوری شده است؛ اما ماجرای اصلی این است که تعطیلی اضافه، پنجشنبه باشد یا شنبه؟ تعطیلی شنبه ها از چه زمانی اجرایی می شود؟
تاکنون ۱۲۰ امضا در مجلس، برای در اولویت قرار گرفتن بررسی موضوع افزایش تعطیلات پایان هفته جمع آوری شده است؛ اما ماجرای اصلی این است که تعطیلی اضافه، پنجشنبه باشد یا شنبه؟(ادامه)
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : « کمال علیپور » نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ از سوی نمایندگان خانه ملت به عنوان عضو کمیسیون تلفیق بودحه 1403 انتخاب شد . « کمال علیپور » عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 مجلس شد
شمال نیوز : « کمال علیپور » نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ از سوی نمایندگان خانه ملت به عنوان عضو کمیسیون تلفیق بودحه 1403 انتخاب شد .(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ عصر سه شنبه در کمیسیون تلفیق برگزار شد. اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شدند
شمال نیوز: انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ عصر سه شنبه در کمیسیون تلفیق برگزار شد.(ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد. علت استعفای مرضیه برومند از مدیرعاملی خانه سینما
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد.(ادامه)
هیئت رئیسه خانه سینما، استعفای مرضیه برومند مدیرعامل این نهاد صنفی را پذیرفت. استعفای مرضیه برومند پذیرفته شد
هیئت رئیسه خانه سینما، استعفای مرضیه برومند مدیرعامل این نهاد صنفی را پذیرفت.(ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 78 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.434 seconds.